Trzy kluczowe elementy odchudzania. O co należy zadbać na redukcji?

przez | 7 listopada, 2019

Nadwaga to choroba dotykająca ludzi w każdym wieku. Nie dość, że stanowi defekt estetyczny to ma wpływ na funkcjonowanie i zdrowie całego organizmu. Nic więc zatem dziwnego w tym, iż tak dużo osób poszukuje informacji na temat odchudzania. A tych… jest mnóstwo! Postanowiliśmy je uporządkować. Przedstawiamy trzy kluczowe elementy odchudzania.

Dieta redukcyjna – co jeść, aby schudnąć?

Odchudzanie bezsprzecznie wiąże się ze zmianą nawyków żywieniowych. Musimy nie tyle co jeść mniej, ale zdrowiej. Jadłospis musi być zbilansowany i podzielony na większą liczbę posiłków. Dieta odchudzająca powinna zawierać 5-6 potraw serwowanych o regularnych porach, najlepiej w odstępach nie przekraczających 2-3 godzin.

Założenia dietetyczne powinny być oparte na ogólnych zasadach zdrowego odżywiania. Posiłki składać się muszą przede wszystkim z pełnowartościowych źródeł białka, węglowodanów złożonych oraz zdrowych tłuszczów.

Trening odchudzający – jak ćwiczyć?

Aktywność ruchowa to kolejny ważny element odchudzania. Musimy stymulować mięśnie, aby generowały zapotrzebowanie na energię. Wówczas, doprowadzamy do sytuacji, że organizm po pewnym czasie (20-30 minut) zaczyna czerpać energię z materiałów zapasowych – m.in. Zalegającego tłuszczu.

Aktywność fizyczną należy uprawiać co najmniej 3-4 razy w tygodniu. Pojedyńcza sesja treningowa nie powinna być krótsza niż 45 minut. Początkowo sugeruje się trening aerobowy, ogólnorozwojowy. Doskonale sprawdzą się takie ćwiczenia jak bieganie, jazda na rowerze lub dla mniej aktywnych – nordic walking. Należy pamiętać o stałym zwiększaniu obciążenia treningowego.

Suplementy na odchudzanie – jaki wybrać?

To trzeci, ważny element procesów odchudzania. Suplementy są istotne, ale tylko wtedy, gdy towarzyszy im odpowiedni jadłospis i trening. W przeciwnym wypadku ich skuteczność drastycznie maleje.

Suplementację należy stosować zgodnie z zaleceniami producenta. Sugerujemy wybierać preparaty, których działanie oparte jest na przebadanych i skutecznych składnikach. Klinicznie udowodniono, że skuteczne są następujące substancje: kwas chlorogenowy, kwas hydroksycytrynowy oraz oczywiście błonnik.

Jednym z najbardziej popularnych jest Green Barley, preparat o niezwykle silnym działaniu: przyśpieszającym metabolizm i hamującym apetyt.

Czy faktycznie Green Barley jest tak skuteczny? O to zapytaliśmy naszych czytelników, którzy jak zwykle nie zawiedli i podzielili się z nami swoimi opiniami. Poniżej, publikujemy te najciekawsze.

Nadesłane przez Karolinę Kuc:
Świetna sprawa, Green Barley Plus pomógł mi schudnąć 15 kilogramów. Trwało to cztery miesiące, ale dodam, że nie byłam zbyt restrykcyjna jeśli chodzi o dietę, nie wspominając o aktywności fizycznej. Także, według mnie działa zarówno z dietą, jak i bez diety.

Nadesłane przez Grzegorza Michalaka:
Stosowaliśmy Green Barley wraz z małżonką przez okres dwóch miesięcy. Wyniki? Mój to „zaledwie” 7kg. Z kolei żona zrzuciła aż 12 kg!!! Różnica wynika z tego, że prócz suplementacji ja nie robiłem nic, za to żona wręcz przeciwnie – stosowała dietę i chodziła do klubu Fitness. Na ten moment starczy odchudzania.

Nadesłane przez Katarzynę Kropacz:
Generalnie Green Barley był tylko dodatkiem do mojej diety i treningu, ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Tempo odchudzania przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Dodatkowo nabrałam sił i energii, a moje samopoczucie zmieniło się z dnia na dzień. Polecam niezdecydowanym.

Jeśli chcesz aby i Twoja opinia znalazła się w tym miejscu, nadal możesz do nas napisać i/lub umieścić komentarz pod tym artykułem.

Odchudzanie – złożony temat, który zyskuje na popularności.

Odchudzanie – temat, który nieprzerwanie o kilkunastu lat cieszy się coraz większym zainteresowanie. Uwarunkowane jest to przez fakt, iż nadwaga to kłopot globalny. Szacuje się, że liczba osób z nadwagą w ciągu dwóch ostatnich dekad wzrosła o nawet 40%. Powód? Nieodpowiednie odżywianie i siedzący tryb życia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *