Jak schudnąć z bioder? Odchudzanie bioder „krok po kroku”.

przez | 16 listopada, 2019

Kobiety nie bez powodu określane są mianem płci pięknej. Panie przykładają niezwykłą uwagę do swojej urody, zawsze dążąc do osiągnięcia jeszcze wyższego poziomu atrakcyjności. Chcą się podobać, być podrywane i komplementowane… taka natura.

Niestety, bardzo często na przeszkodzie do osiągnięcia atrakcyjnej figury staje nadwaga. Często w parze z uwielbieniem do komplementów i adoracji idzie uwielbienie do czekolady i fast-foodów. To wszystko doprowadza, że atrakcyjność spada, a kobiety głowią się jak schudnąć.

W dzisiejszej publikacji pragniemy odpowiedzieć naszym czytelniczkom „Jak schudnąć z bioder?”, czyli miejsca w którym bardzo często pojawia się nadmiar tkanki tłuszczowej. Brak wcięcia w talii i posiadanie boczków uchodzi za spory defekt urodowy.

Jak schudnąć z bioder – dieta

O istotności diety w przypadku odchudzania napisano dziesiątki artykułów. Zbilansowany, zdrowy jadłospis to nieodłączny element odchudzania, co do tego nie ma żadnych wątpliwości.


Jak powinna wyglądać dieta wspomagająca odchudzanie z okolic bioder? W zasadzie, jadłospis w przypadku odchudzania każdego miejsca naszego ciała będzie zawsze taki sam: pełnowartościowe białko w postaci ryb, drobiu i nabiału wraz z węglowadaniami złożonymi w postaci brązowego ryżu, pełnoziarnistego pieczywa i grubych kasz – to podstawa każdej, odchudzającej diety.

Jak schudnąć z bioder – ćwiczenia

O ile dieta na szczuplejsze biodra to science-fiction, o tyle plan treningowy to prawda. Do podstawowych ćwiczeń (biegania, jazdy na rowerze, czy pływania) należy dodać ćwiczenia, które zaangażują partie mięśniowe brzucha i pleców.

Świetnym ćwiczeniem wysmuklającym, podkreslającym wcięcie w talii są skręty tułowia z obciążeniem, wymachy ramion oraz tzw brzuszki skrętne.

Jak schudnąć z bioder – suplementacja

Stosowanie suplementów diet to proces, który można określić mianem coraz bardziej powszechnego. Na półkach w sklepach, drogeriach i aptekach znaleźć można dziesiątki przeróżnych środków. Różnią się one skutecznością, tempem działania oraz… ceną.

Dzisiaj pokrótce pragniemy przedstawić właściwości jednego z najbardziej niedocenianych środków wspomagających pracę organizmu – zielonej herbaty. Kosztująca od kilku do kilkunastu złotych zielona herbata dostępna jest w każdym supermarkecie.

Zielona herbata to środek, który jest bardzo często wykorzystywany przez osoby trudniące się „byciem fit”. Nie ma w tym nic, co mogłoby dziwić. W końcu, zielona herbata wykazuje wiele właściwości pro-zdrowotnych.


Zielona herbata nie jest suplementem diety, który szeroko reklamowany jest w TV. To produkt, który nie wymaga reklamy. Wszak, jej właściwości znane są od dawien dawna.

Zielona herbata stanowi preparat, który przede wszystkim oddziałuje na układ trawienny, a konkretniej: przyśpiesza metabolizm. Dlatego też, powszechnie wykorzystywana jest przez osoby trudniące się redukcją zbędnych kilogramów.

To jednak nie wszystko. Zielona herbata jest efektywnym środkiem wspomagającym pracę układu krążenia. Przez wielu lekarzy wskazywana jako świetna profilaktyka przeciwko chorobom takim jak nadciśnienie tętnicze, czy miażdżyca.

Ponadto, zieloną herbatę wykorzystuje się w celu przemywania oczu (usuwa zanieczyszczenia, działa łagodząco na zapalenie spojówek).


Przyjmowanie zielonej herbaty to proces, który odbywać się powinien dwa-trzy razy na dobę. Choć zielonej herbaty nie da się przedawkować, to zbyt duża ilość naparu może skutkować m.in. nadmiernym oddawaniem moczu, zbyt dużym pobudzeniem organizmu.

Napar z zielonej herbaty parzymy kilka minut. Co ciekawe, susz ziołowy z pierwszego parzenia działa pobudzająco, a z drugiego i każdego kolejnego – uspokajająco.

Należy pamiętać, że poziom tkanki tłuszczowej maleje całościowo. Oznacza to, że organizm pobiera energię z materiału zapasowego z całego ciała, a nie konkretnych miejsc, które poddajemy treningowi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *