Jak schudnąć 10 kg? Co zrobić, aby szybko uporać się z nadwagą?

przez | 18 listopada, 2019

10 kilogramów nadwagi to nie tylko poważny defekt estetyczny, ale także zagrożenie dla zdrowia. Co prawda, taka ilość tkanki tłuszczowej nie jest jeszcze traktowana jako otyłość (chyba, że w przypadku dzieci), ale może nieść za sobą naprawdę poważne konsekwencje zdrowotne.

Zbyt duża ilość tłuszczu w organizmie to efekt złego odżywiania i/lub siedzącego trybu życia. Ponadto, nadwaga uwarunkowana może być przez zażywane leki oraz stanowić objaw innej jednostki chorobowej.

W jaki sposób schudnąć?

Sposobów pozwalających na skuteczną redukcję zbędnych kilogramów jest co najmniej kilka. Do zdecydowanie najpopularniejszych zaliczyć możemy – stosowanie diety oraz realizację jadłospisu odchudzającego.

Niestety, tego typu „receptury” są trudne w realizacji, wymagają sporo czasu i samodyscypliny. Na szczęście, niektóre rozwiązania pozwalają na skuteczne wspomaganie procesów odchudzania.

Jak schudnąć 10 kilogramów?

Odchudzanie to proces, który bez cienia wątpliwości nie może być określony mianem łatwego. Wręcz przeciwnie – jest trudny, wymagający i czasochłonny. Rozpoczynając redukcję musimy przygotować się na naprawdę wielkie wyzwanie. W przeciwnym wypadku szybko możemy zwątpić w powodzenie tego procesu.

Chcąc schudnąć 10 kilogramów warto wykazać się cierpliwością. W skali miesiąca można chudnąć co prawda nawet do kilku kilogramów. Nie jest to jednak regułą – każdy organizm inaczej reaguje na odchudzanie.

Co robić, by chudnąć?

Odchudzanie składa się z trzech kluczowych procesów:

  1. Dieta
    Jadłospis zdrowy, pełnowartościowy i zbilansowany. Musi składać się z przynajmniej czterech posiłków, których konsumpcja powinna zachodzić o stałych porach. W diecie powinno znaleźć się wiele błonnika, węglowodanów złożonych oraz pełnowartościowego białka.
  2. Trening
    Równie istotnym elementem odchudzania jest trening. Realizacja planu treningowego jest bardzo istotna, gdyż w przeciwnym wypadku nie dojdzie do procesu spalania. Wszak, organizm spala tkankę tłuszczową dopiero wtedy, gdy generujemy zapotrzebowanie energetyczne większe aniżeli ilość dostarczanego materiału.
  3. Suplementacja
    Stosowanie suplementów diet do niedawna było opcjonalne. Dzisiaj – jest jak najbardziej wskazane. Suplementy diety pozwalają bowiem na doskonałe rezultaty. Ich efektywność sięga nawet 30-40%. Takie wyniki gwarantują środki z błonnikiem, kwasem hydroksycytrynowym oraz kwasem chlorogenowym.

Propozycja suplementacji: ZIELONY JĘCZMIEŃ

Zielony jęczmień to preparat o bardzo silnym, ale w pełni bezpiecznym działaniu. Za jego efektywność w głównej mierze odpowiada błonnik – substancja, która nie podlega procesom trawiennym.

Zielony jęczmień działa niezwykle szybko i wydajnie. Efekty stosowania tych tabletek zauważalne są już po pierwszych dniach kuracji. W pierwszej kolejności mocnemu ograniczeniu ulega nasz apetyt. Z czasem poprawa dosięga także procesów trawiennych oraz wydalniczych.

Stosując zielony jęczmień można poprawić efektywność procesów redukcyjnych (diety i treningu) o nawet kilkaset procent. Co więcej, środek ten gwarantuje trwałość na najwyższym poziomie. Nie powoduje żadnych skutków ubocznych i nie doprowadza do tzw. efektu jojo.

Zaletą zielonego jęczmienia jest również to, że jego suplementację można stosować profilaktycznie. To w pełni naturalny produkt, którego stosowanie nie powoduje żadnego dyskomfortu. Jedynym przeciwskazaniem do stosowania może być ciąża oraz okres karmienia.

Podsumowanie

Każdego dnia, odchudzania podejmuje się wiele nowych osób. Wszak, świadomość społeczna wzrasta – nadwaga to nie tylko problem kosmetyczny, to także dolegliwość niosąca za sobą konsekwencje zdrowotne.

Redukcja tkanki tłuszczowej to proces czasochłonny, wymagający konsekwencji i cierpliwości. Nie powinno również zabraknąć zaangażowania oraz zapału. Wszak, zarówno dieta, jak i trening odchudzający może okazać się trudny w utrzymaniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *